Dietrich-Grappin, Sarah. Tertiary language didactics 2.0. A review of a multilingual didactics approach and its remodeling in the light of empirical research, translanguaging and compétence plurilingue Dietrich-Grappin, Sarah. Tertiary language didactics 2.0. A review of a multilingual didactics approach...

Dietrich-Grappin Tertiary language didactics 2.0..png
© Hermann Traub @pixabay
Alle Bilder in Originalgröße herunterladen
Der Abdruck im Zusammenhang mit der Nachricht ist kostenlos, dabei ist der angegebene Bildautor zu nennen.
Links
- https://akjournals.com/view/journals/063/aop/article-10.1556-063.2022.00122/article-10.1556-063.2022.00122.xml
- https://www.uni-bonn.de/de/forschung-lehre/forschungsprofil/transdisziplinaere-forschungsbereiche/tra-4-individuals/publikationen-1/decort-andrew-d-anaya-jimenez-lani-mireya-okpaleke-ikenna-paschal-robinson-matthew-ryan-ed-enemy-stranger-neighbour-and-friend-rough-guide-on-religion-and-othering
- https://www.uni-bonn.de/de/forschung-lehre/forschungsprofil/transdisziplinaere-forschungsbereiche/tra-4-individuals/publikationen-1/genovesi-s-2023-digital-labor-as-a-structural-fairness-issue-in-recommender-systems-in-genovesi-s-kaesling-k-robbins-s-eds-recommender-systems-legal-and-ethical-issues